Monday 13 April 2015

四腳蛇的後續


那天在酒店見到四腳蛇後,我還有繼續在想四腳蛇的事

陳生說:總之牠們不會走過來你度,你諗下你見到恐龍都唔會走過去啦

我說:可是如果有一隻四腳蛇細個時從牆上吸唔實跌落地跌壞左個腦呢
如果是有精神病的四腳蛇牠可能會專登走過去人度

他說:遇到四腳蛇的機會已經唔高,邊有咁易俾你遇到精神病的四腳蛇

我說:如果有一間專為四腳蛇而開的精神病院,可以收留哂d有精神病既四腳蛇就唔駛驚

他說:邊個會走去開俾四腳蛇的精神病院,首先邊個會去逐隻檢查d四腳蛇有冇精神病

我說:要設立一個制度,全部四腳蛇一出世都要送過尼檢驗

他說:一陣又話d院舍成日唔夠位排好耐

我說:是,其實排到都唔知邊度搵番果隻出尼,有d可能認錯左俾人捉左番去,佢明明正常但之後成世要對住d有精神病的四腳蛇
…好似你咁

No comments:

Post a Comment